Recent Posts

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
Aυτό εδώ έχει μερικά χρήσιμα τηλέφωνα:

https://www.animacare.gr/mental-health-services/help-lines
22
Θα αναφέρω εδώ τα στοιχεία του ψυχιάτρου που με βοήθησε να ξεπεράσω το εμπόδιο του OCD. Να πω πως ούτε εγώ ουτε ο άντμιν έχουμε κανενός είδους όφελος από την προβολή αυτών των στοιχείων. Το κάνω για να μπορεί οποιοσδήποτε να τα έχει άμεσα στην διάθεση του.

Το site εδώ, πολύ προσεγμένο με πολλά ενδιαφέροντα να διαβάσετε αλλα και να βρείτε πληροφορίες για τον ίδιο:
https://www.nestoris.gr/cgi-bin/pages/index.pl?arlang=Greek&argenkat=&type=index

Το facebook:
https://www.facebook.com/NESTORIS.CHRISTOFOROS/
23
Δυστυχώς με τα περισσότερα μέλη που μιλάω, μου λένε ότι δεν έχουν διαβάσει ούτε ένα βιβλίο αυτοβοήθειας!!

Παιδιά αυτό είναι μέγα λάθος, τα βιβλία αυτά είναι εξαιρετικά και πάρα πολύ χρήσιμα! Μπορούν να λύσουν το πρόβλημα σε μεγάλο βαθμό!
24
Προτεινόμενη βιβλιογραφία / deep-dark-fears
« Last post by otto on October 06, 2017, 11:50:16 pm »
Ανακάλυψα τον Fran Krause και η δουλεια του μου άρεσε πολύ. Έχει διάφορα κόμικς σχετικά με τον φόβο κλπ. Αξίζει να ρίξετε μια ματιά, καθώς στη μορφή αυτή απομυθοποιούνται, λίγο ή πολύ.

http://deep-dark-fears.tumblr.com
25
Ειδικά για το OCD / Μια γλυκόπικρη αλήθεια!
« Last post by recovered on July 12, 2017, 09:42:54 pm »
   Είναι δυστυχώς γεγονός ότι τα περισσότερα μέλη δε διαβάζουν σχεδόν τίποτα από το forum και απλά μου στέλνουν π.μ. για ειδικούς. Δεν είναι κάτι το μεμπτό αν και με στεναχωρεί από τη μία αλλά από την άλλη καταλαβαίνω πλήρως την κατάσταση γιατί την έχω περάσει και είναι απελπιστική. Oπότε έστειλα ανώνυμη ειδοποίηση σε όλα τα μέλη για να δούνε λίγο αυτά που σας γράφω παρακάτω:

   Υπάρχει όμως μια γλυκόπικρη αλήθεια που ένας ειδικός θα αργήσει να σας πει! Η αλήθεια αυτή είναι ότι οι σκέψεις που έρχονται στο μυαλό σου είναι δικές σου. Τι εννοώ... Οι σκέψεις έρχονται και φεύγουν σε όλον τον κόσμο, γιατί όμως κολλάς σε κάποιες; Κολλάς όχι μόνο γιατί υπάρχει παθολογικό υπόβαθρο αλλά γιατί έχεις ανασφάλεια στο συγκεκριμένο θέμα. Ένας π.χ. που φοβάται το θάνατο, θα έχει πολύ πιο συχνά ιδεοληψίες σχετικά με ασθένειες κλπ. Εννοείται ότι το σύμπτωμα αλλάζει μορφές και σκέψεις αλλά κατά βάση από πίσω υπάρχει ανασφάλεια, αβάσιμη μεν αλλά υπάρχει.
   Είναι δύσκολο και σκληρό για κάποιον να του πει ένας ειδικός ότι "ξέρεις κάτι, έχεις ανασφάλειες γιατί σου έχουν συμβεί διάφορα πράγματα και απλά δεν έχεις ωριμάσει ακόμα...". Υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν ωριμάσει και είναι 50 και βάλε. Οπότε στην αρχή ναι μεν εστιάζουμε στην απομάκρυνση του συμπτώματος με ψυχοθεραπεία (cbt κυρίως) και με φάρμακα αλλά μετά πηγαίνουμε πιο βαθιά, ένα ταξίδι που δεν πάμε απλώς στον ειδικό για να ξεφορτώσουμε αλλά για να δούμε και ψυχαναλυτικά τι έχει συμβεί και μας βγήκαν συγκεκριμένα συμπτώματα. Εδώ θέλει κότσια, θέλει ευθύνη και μόνο τότε θα αρχίσουμε να θωρακίζουμε τον εαυτό μας και αυτός είναι ο λόγος που οι ψυχολόγοι δεν το λένε στην αρχή, χρειάζεται να φτάσεις πρώτα σε ένα σημείο και πολλές φορές είναι το σημείο που έχεις αρχίσει να λες ότι βαρέθηκες και ότι η ψυχοθεραπεία δε σου χρειάζεται. Όμως, εκεί είναι που χτίζεις τον εαυτό σου καλύτερα! Εκεί είναι που μιλάς για όλα τα θέματα που σε απασχολούν και βλέπεις ότι οι νευρώνες έχουν πλέον αναδιαταχτεί και η OCD ανήκει πλέον στο παρελθόν και αυτό γιατί ωριμάζεις και έχεις όλα τα όπλα να αντιμετωπίσεις τη ζωή.
   Δε φτάνουν όλοι εκεί γιατί τα παρατάνε στη μέση και μετά τους φταίνε οι ειδικοί. Δεν είναι όμως έτσι, το να είσαι ψυχολόγος είναι λειτούργημα και επαγγελματικά (στυγνά) θα ήταν καλύτερα να σε αφήσει κάποιος ειδικός να πηγαίνεις απλώς και να μιλάς παρά να δουλέψει πάνω σου. Και σίγουρα δεν είναι όλοι οι ειδικοί το ίδιο.
   Η ψυχοθεραπεία είναι ό,τι πιο σημαντικό έχω κάνει για τον εαυτό μου και σας εγγυώμαι ότι δουλεύει! Οπότε όταν ακούω ότι δεν υπάρχει λύση, τότε λίγο πολύ εκνευρίζομαι! Θα σας αναφέρω ένα παράδειγμα από τα άπειρα που έχω γνωρίσει από κοντά:

Παλικάρι παρθένος 28 χρονών και εσωστρεφής είχε ομοφυλοφιλικές ιδεοληψίες και σκόπευε να δώσει τέλος στη ζωή του. Τώρα, με τη δύναμη της ψυχοθεραπείας κατεβαίνει ακόμα και στο gay pride για να πει στον κόσμο ότι η ομοφοβία είναι πρόβλημα. Είναι 100% καλά και 100% straight, παντρεύτηκε και έχει και παιδί!

Επίσης, κοπέλα που δεν έμπαινε σε Μέσα Μαζικής Μεταφοράς γιατί πίστευε ότι θα κατουρηθεί πάνω της, τώρα δουλεύει σε αστικό λεωφορείο σαν οδηγός!

Οπότε, η λύση είναι πάνω σας! Ευθύνη, πίστη, δύναμη, επιμονή και υπομονή. Εσείς είστε υπεύθυνοι για την ευτυχία σας!!
26
Μερικές υποσημειώσεις:

α) έχω ξαναπεί ότι για να καταλάβει κάποιος αν οι ιδεοληψίες του είναι αληθινές ή όχι μπορεί να κάνει το παρακάτω test. Βαθιά μέσα του ξέρει κάποιος αν επιθυμεί ή όχι τις ιδέες αυτές. Αυτό το test στα πρώτα στάδια της νόσου είναι τρομακτικό αλλά αν υπάρχει έστω και 1% αμφιβολία του αν θέλετε ή όχι την ιδεοληψία, τότε είσαστε σε καλό δρόμο. Δεν την θέλετε.
Φυσικά χρειάζεται και η γνώμη ενός ειδικού.

β) η ψυχοθεραπεία είναι ίσως το σημαντικότερο δώρο που μπορείτε να κάνετε στον εαυτό σας! Απλά είναι όμως ευθύνη, θα πρέπει να αποδεχθείτε πρώτα τον εαυτό σας για να τον βελτιώσετε!
27
Ψυχομετρικά test / Re: Test OCD
« Last post by dindar on May 28, 2016, 10:54:12 am »
Great list of ocd sites.
This ocd saved my time.
http://illnessquiz.com/ocd-test/
I took all the tests and scored high.
28
καλησπερα σε ολους και ιδαιτερα σε οσους νομιζουν πως για το προβλημα τους δεν υπαρχει λυση. Διαβασα τα παρακατω βιβλια με την εξης σειρα κ επιτελους η λυση βρεθηκε:

1. Αισθανθειτε Καλα! Η Αποτελεσματικη Αντιμετωπιση Της Καταθλιψης Χωρις Φαρμακα //Burns D. David
2. Μανιες, Φοβιες Και Εμμονες Ιδεες //Lamagnere Frank
3. Σκεφτομαι Αρα Αισθανομαι. Η Γνωσιακη Συμπεριφορικη Μεθοδος Για Την Θεραπεια Της Καταθλιψης Και Του Αγχους //Greenberger Dennis, Padesky A. Christine

Να εξηγησω πως λειτουργησε το καθενα.
Το πρωτο ειναι ενα ωραιο καλογραμμενο βιβλιο με πολλες ιστοριες, τεστ και ασκησεις βασισμενο στην γνωστικη ψυχολογια οπου μιλαει για ολα. Ιδιαιτερα χρησιμα μου φανηκαν τα κεφαλαια Ντροπη, Κριτικη, Θυμος, Ενοχες γιατι εκει επασχα πιο πολυ.
Δωστε βαση στην αρχη του στα 10 πιο συχνα γνωστικα λαθη που κανουμε.
Το δευτερο βιβλιο με βοηθησε να καταλαβω απο τι επασχα. Τι ειναι η ιδεοψυχαναγκαστικη και οτι δεν εχει καμια σχεση με την σχιζοφρενεια που νομιζα οτι εχω. Ειναι γεματο ιστοριες ανθρωπων που πασχουν απο ιδεοψυχαναγκαστικη ωστε να καταλαβετε πληρως με τι εχει φαει σκαλωμα ο καθενας κ να δειτε κ το δικο σας σκαλωμα πιο αποστασιωποιημενα.
Το τριτο βιβλιο ειναι θα ελεγα το κλειδι της επιτυχιας. Η γνωσιακη συμπεριφορικη μεθοδος βημα βημα. Αξιοποιηστε τη!!!! Δεν εγινα αντιληπτος;;;; ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΗ!!!

Για οσους εχουν απορια ειμαι σε φαρμακευτικη αγωγη (στα τελιωματα της) και εκανα κ συνεδριες με ψυχολογο (5 μηνες)
Τα φαρμακα αντιμετωπιζουν τα συμπτωματα δεν λυνουν το προβλημα. Ο ψυχολογος θελει χρημα κ σωστη επιλογη ψυχολογου. Απλα παιδευομουν με λαθος ψυχολογο. Οπως γραφεται παντου η γνωστικη μεθοδος ειναι αυτη που θα σας βοηθησει οριστικα. Αφηστε την ψυχαναλυση για αλλους.
Συνοψιζω πως υπαρχει λυση, αρκει να βρεις απο καπου να ξεκινησεις. Εμενα μου λυσαν το προβλημα τα βιβλια που ανεφερα.
Ταλαιπωρακια μου σας θεωρω φιλους μου. Καλα κ σιγουρα ξεμπερδεματα.

Συμπληρωματικα αναφερω το βιβλιο // Νικηστε τις Φοβιες, Isaak M.Marks οπου εχω διαβασει μεχρι στιγμης τις πρωτες 80 σελιδες και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος. Να τονιστει οτι ολα τα βιβλια που διαβασα ειναι γραμμενα απο ψυχιατρους. Ειναι στην κατηγορια βιβλια αυτοβοηθειας, κ ως δια μαγειας την προσφερουν!!!!!!
29
Γεια σας παιδια το παρακατω κειμενο αφορα τις ανεπιθυμητες σκεψεις, εχει ξαναγινει αναφορα σ αυτο το θεμα αλλα θελω να το ενισχυσω διοτι ειναι μειζον παρακαλω διαβαστε το η μεταφραστε το αξιζει! Η ερευνα ειναι επισημη και εχει γινει απο επιστημονες για την κατανοηση της διαταραχης

 Many people experience the type of bad or unwanted thoughts that people with more troubling intrusive thoughts have, but most people can dismiss these thoughts.[1] For most people, intrusive thoughts are a "fleeting annoyance."[5] Psychologist Stanley Rachman presented a questionnaire to healthy college students and found that virtually all said they had these thoughts from time to time, including thoughts of sexual violence, sexual punishment, "unnatural" sex acts, painful sexual practices, blasphemous or obscene images, thoughts of harming elderly people or someone close to them, violence against animals or towards children, and impulsive or abusive outbursts or utterances.[6] Such bad thoughts are universal among humans, and have "almost certainly always been a part of the human condition"


Προσθεσα ενα μικρο κομματι για να διαβαστει ομως υπαρχουν πολυ περισσοτερα εξισου σημαντικα στο παρακατω λινκ της ενοτητας 'Intrusive Thoughts'

https://en.wikipedia.org/wiki/Intrusive_thought#cite_note-BaerRachman-6
30
Άρθρα / Re: Γενικότερη Υγεία και Διατροφή
« Last post by recovered on August 02, 2015, 03:06:05 am »
Πρώτες βοήθειες:

ΕΚΑΒ: 166
SOS γιατροί (σπίτι) + ασθενοφόρα: 1016


σε περίπτωση αιμοραγίας: αιμοστατικό βαμβάκι & spray και διακομιδή σε νοσοκομείο, αν επιμένει στη διαδρομή να γίνει χορήγηση Konakion από το στόμα

σε περίπτωση υψηλής πίεσης: Adalat και διακομιδή σε νοσοκομείο

σε περίπτωση αλλεργικού σοκ: ένεση Anapen και τηλέφωνο σε 166

σε περίπτωση θρόμβωσης ή εγκεφαλικού: Salospir και τηλέφωνο σε 166

σε περίπτωση έντονης διάρροιας: Almora και διακομιδή σε νοσοκομείο

σε περίπτωση ατυχήματος ακρωτηριασμού: παίρνουμε μαζί μας το κομμένο μέλος διότι δύναται να επικολληθεί επιτυχώς.
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 10